Усі статті номера
стаття 1 із 22
Не прочитано
45
грудень 2019року
слово редактора

Податок на добрі справи

Кожен із нас може стати доброчинцем просто на своєму робочому місці. Що для цього потрібно? Три речі — добре серце, сумління і професійність. Для когось ваша робота — справжня допомога. Скажете, яка ж це благодійність, якщо за неї платять гроші? Зарплату ви отримаєте у будь-якому разі, навіть якщо поставитеся до роботи формально. А от щире «дякую» — за те, що виконали роботу добре та з душею.

Якщо ваше підприємство купує подарунки для дітей працівників або допомагає сиротам, літнім людям чи благодійним організаціям — маєте знати правила обліку таких витрат. Пам’ятайте, усе залежить від того, кому саме та з якою метою допомагаєте. А ми свою лепту внесемо прикладами і підказками, як довести податківцям, що гроші витратили саме на добрі справи. Адже тоді зможете заощадити на податках.

Коли фірма налагоджує відносини з контрагентами чи партнерами, теж чимало грошей йде на подарунки, організацію ділових зустрічей, презентацію продукції тощо. Але тут діють зовсім інші правила. Допоможемо розібратися, які саме витрати можна відносити до представницьких. Якими документами підтвердити їх статус. Які податки потрібно нарахувати на такі витрати. Як правильно заповнити податкову звітність. Підкажемо також вигідні схеми фінансування представницьких заходів.

Сподіваємося, ви пам’ятаєте, що з початку наступного року маєте підвищити працівникам мінімальну зарплату. Тут одразу дві добрі справи — і працівників порадуєте, і підприємство врятуєте від штрафів за порушення трудового законодавства. Вам на допомогу — фінансові орієнтири, приклади і зразки необхідних документів від нашого експерта.

У будь-якій справі будьте розсудливі, навіть коли йдеться про благодійність та сплату податків. Допомагайте людям своїми знаннями. Добро справді приносить радість. А це річ — без ціни, за неї не платять податків.

З повагою
Ірина ЧИГИР,
головний редактор

РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ

ДОБРОДІЙ Т. В. — головний консультант секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політикиХОЦЯНІВСЬКА Н. В. — директор Департаменту економіки систем життєзабезпечення Мінрегіонбуду
ЧМЕРУК М. О. — директор Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС 

ЕКСПЕРТНА РАДА

КРИЧУН П. М. — президент Федерації професійних бухгалтерів та аудиторів України, канд. економ. наук (PhD), MBA, CFO групи компанійРОГОЗНИЙ С. А. — сертифікований аудитор, юрист
ЄФІМОВ О. М. — адвокат, аудитор, доцент кафедри цивільного та трудового права Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, канд. юрид. наукЧУМАК О. В. — декан факультету обліку та організації управління персоналом Харківського інституту фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі, канд. екон. наук
КОСОВЕЦЬ Л. В. — директор Методологічного центру Інституту професійних фінансових менеджерів — Україна, сертифікований спеціаліст IFRS IPFM, CAP, CIPA 

Київ
МЦФЕР-Україна
2019

№ 45, 2019
«Головбух» не змінює традицій