Усі статті номера
стаття 16 із 33
Не прочитано
37
жовтень 2019року
виробництво і продаж
витрати на збут

Як втілити новомодні рекламні ідеї директора без ризиків

Старі методи реклами не дають результату? У пошуках виходу креативні керівники іноді вдаються до нових рекламних «штучок». Та не всі вони вписуються у правове поле. Що з ними не так, які є ризики — пояснить експерт. А також запропонує варіанти обліку

Віктор Чепурний, консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ

Хочете знати. як «сучасно» прорекламувати товар? Іноді керівникові спадають на думку цікаві ідеї, а іноді — трохи дивні. Експерт розкаже про новомодні рекламні підходи, пояснить, які з них можуть порушувати законодавчі вимоги, і як такі операції зафіксувати в обліку

Об’єднана звітність з ЄСВ і ПДФО: як і коли вперше подавати
№ 37, 2019
РРО-2020: чи варто боятися, якщо працюєте «по-білому»